Snö i luften!

I går kväll när jag körde hem från mormor och morfars trettondagsmiddag varierade temperaturen mellan minus 13 till minus 19 grader när jag var halvvägs till att "bara" vara elva minus när jag kom hem. Brrrrr... Tyvärr låg det en isgata över hela stenläggningen runt huset, så bilen gjorde en liten oväntad sladd när jag körde upp på garageuppfarten. Idag har temperaturen legat runt nollen så isen har inte försvunnit, men jag var beredd och klarade att köra upp bilen utan problem. Och nu yr det lite snö i vinden (det är mer vind än snö).

Är sååå nöjd med att jag åkte och gympade ikväll, det behövde min förslöade kropp efter en allt för lång jul. Men puh så jobbigt det var, inte en endaste magmuskel fanns kvar efter höstens träning kändes det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0